nedeľa, 2. októbra 2016

Ahoj Jeseň

Ahojte  kamoši a kamošky.
Ako si užívate krásnu slnečnú jeseň bez dažďa a bez vetríka? Takúto jeseň milujem a takáto by mohla ostať až do Vianoc. Potom by mohol napadať sneh a od januára by bolo horúco a teplo. Čo vy nato? Môj aktuálny život sa dostal konečne do koľají po ktorých som túžila, pomaly ale isto sa začína plniť, to po čom som stále priala a konečne robím to, čo ma baví. Plnte si sny, len toľko k tomu dodám. 


Best of NORWAY - 
Na začiatok sa chcem (pochváliť) videjkom z Nórska, ktoré postrihal môj Patrik. Tak pozrite si ho, príjemný zážitok, môžete  si k tomu dať aj čipsy, jabĺčko alebo to, čo radi pijete alebo jete. 


Ďalej by som chcela pokračovať o tom, kde som  šťastná. A čo je to vlastne úsmev. Kedy ste sa naposledy usmiali? Alebo lepšie: Kedy ste mali naposledy záchvat smiechu? Odpovedzte si v duchu sami. Viete, kde som najšťastnejšia? V prírode. Tam kde nie sú tie králičkárne a lentilkové mestá. Príroda  ma sama tam volá. Tam je mi najlepšie. Čas plynie ako má. Duša jása. Všetko dáva zmysel, lebo všetko je v súlade..a preto sa budem snažiť čo najskôr vypadnúť z tejto betónovej džungle na miesto, kde budem šťastná. Užila som si to tu už dosť a ešte veľa zažijem. A viem, že práve tu sa cítim  najlepšie a najšťastnejšie. Vravievala som si, z nejakého dôvodu som sa narodila tu. Už viem, aby som zistila, že tu byť nechcem. Ale kým som tu, spojím sa s ňou čo to pôjde. Kým neprídem na to, kde moja duša chce ostať. Kde sa cíti najlepšie. No zatiaľ ostanem tam kde som. A keď aj máme šťastný pocit v sebe kráčajúc ulicou, priznajte sa, koľkí z vás sa cíti trápne keď sa im tá čarovná vec zobrazí na tváričke. ,,Idem sám, nemôžem sa usmievať, čo si budú o mne mylsieť, že som prepnutý" Schovávame úsmev pred ľuďmi. Ale prečo? Prečo sa nehanbíme mračiť sa, nadávať a kričať na cudzích, byť drzí, zlí a nepríjemní, a tak krásnú a nákazlivú vec ako úsmev schovávame za vlasy, kapucňu či pohľad do zeme. Naozaj nám je prirodzenejšie sa ukazovať pred cudzími v tom zlom svetle? Reálne máme strach z toho, že nám niekto ten úsmev vráti späť a spôsobí to v nás ešte krajší pocit? Pocit, že sme niekoho "rozosmiali" niekomu zlepšili deň a vlastne sa nám to vráti vzápätí späť ako bumerang a budeme sa cítiť ako bohovia či bohyne? To čo dáš sa ti vráti, platí to aj o dobrom aj o zlom. Tak obyčajná vec, tak prirodzená a toľko dobra vie spôsobiť. Preto vyzívam vás tých čo so mnou súhlasite, usmievajme sa na ľudí - Len tak. Na jedného denne..potom dvoch troch...ako tréning, alebo rovno na všetkých naraz keď to zvládnete. Aj na toho čo vám zablokuje cestu, nedá prednosť, ten čo bude čakať, že ho predbehnete a poriadne mu vyčistíte žalúdok pohľadom..aj na toho sa usmejte....a keďže viem, že lepšie ako radiť, poúčať a kázať je ísť príkladom, ja to skúsim. Nemám čo stratiť, naopak, viem, že tým môžem iba získať. Aj keď budem mať na prd deň alebo bude pršať. 
Takže Keep smiling please. Dúfam, že sa vám takýto kratší článok páčil. Dúfam, že aj vy budete trénovať a robiť to čo vás baví a usmievať sa naokolo. Lebo áno aj ty máš ten pekný úsmev ;) 
Pekný zvyšok dňa vám prajem kamoši a komoškovia.  

14 komentárov:

  1. Usmievam sa každý deň. Aspoň teda dúfam. :D a záchvat smiechu napospedy pred pár dňami. Ani neviem na čom som sa tak smiala. Najprv sa začal priateľ...a ja som sa začala na ňom. :D takze obaja sme chytili záchvat smiechu ale ani jeden nevieme co bol dôvod. :D ale dnes, keď mi gratuloval k narodkam som sa rozplakala s usmevom na tvári. Bola som dojata. A to len kvôli takej maličkosti. Sama som ostala zo seba prekvapená ako som zareagovala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak všetko najlpešie ti prajem k narodkám hlavne vela zdravíčka ostatné príde potom ;) . to som rada ze si taký šťastko a tak rada sa usmievaš :D "

      Odstrániť
  2. Pre mňa je úsmev liekom na všetky boliestky a tajomstvom krásy. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Príjemný článok. Ja sa za svoj úsmev nehanbím a smejem a usmievam sa všade a vždy. I v čase keď mi je do plaču. Najradšej mám na zastávke mhd mp3 na ušiach a spievam si a tancujem i na hlas. V mhd zas čítam zasadne vtipné knihy a smejem sa na plné ústa.
    Usmev nie je ziadna šifra je to malá vyhra lic
    Usmev skús ho ďalej priheat oblucikom do ulíc.
    Vieš že ja všade pcham úryvky piesní :-). A taka je pravda.
    Úsmev je taká malickost ale krásne sprijemny deň. Ako tvoj článok v upršany deň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no včera svietilo slniečko a dnes takto :( ach jaaaj :D
      a dakujem mas ulnu pravdu;)

      Odstrániť
  4. Osobne sa snažím usmievať sa ako sa len dá. Momentálne je môj veľmi dobrý kamarát s ktorým sa stretávam raz do týždňa Budhistom, takže vždy mi dodá silu a energiu usmievať sa :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou GA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj tak to je super že máš práve takého človeka :)

      Odstrániť
  5. Ja sa stále usmievam, mna ludia poznaju ako tu večne usmiatu.
    Inak to leto od januára by som brala.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Poslední dobou mám pořád dobrou náladu a pořád se usmívám. :-) Konečně!
    Slunečný podzim miluju, bohužel se mu letos nějak nedařilo. :( Teď je hnusně, vlhko, zima a já se děsím, že se každou chvíli probudí pejsek a bude chtít na procházku. Nejradši bych zůstala celý den zahrabaná doma! :D

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥