nedeľa, 16. októbra 2016

Ľudské myslenie často podlieha nesprávnym podnetom

Pekný jesenný deň vám prajem kamoši a kamošky,
teraz cez tento víkend ak všetko pôjde tak ako má sa zúčastním s priateľom na seminári - TAJOMSTVO MYSLE BOHATÝCH  s Andym Winsonom. Veľmi sa na to teším a o chvíľu vám prezradím prečo. No začneme pekne po poriadku:
Prvý môj skutočný seminár od NLP akadémií, ktorý sa konal dňa 22.11.2015, s názvom KÓD ŠŤASTIA  (písala som aj o tom krátky, stručný článok, tak ak máte záujem kliknite na neho).
Druhý môj seminár, ktorý som dostala ako vianočný darček od Patrika, bol s Andym Winsonom, ktorý sa konal v Bratislave 17. marca 2016 - MYSLI, KONAJ, ZBOHATNI. 




Čo mi dal seminár?

  • manuál k tréningu 
  • kam ide pozornosť tam ide energia 
  • recept na finančnú slobodu
  • ako sa šetrí - kto šetrí ma za tri 
  • ako zaobchádzať s peiazmi
  • ako rásť nie len finančne 
  • spoznala som nových ľudí 
  • naučila som sa prekonať strach v danej situácií aj keď to v živote vôbec nie je také ľahké
  • pracovali sme ako tým alebo vo dvojici 
  • vyjadriť svoj názor a nebáť sa reakcií 



Na meniny som dostala od Patrika knihu presne pod týmto názvom, čítala som ju už 2x a v tom je super, že si tam môžete zapisovať veci. Tak ako napísal Andy: 

"Kniha vychádza z konceptu, že všetko bohatstvo svete už je v nás, len ho cez všetky naučené "pravdy" a mýty o peniazoch nevieme aktivovať. V knihe sa naučíte, ako tieto pseudopravdy vo svojej mysli nájsť a prepísať." 

"Narodili sme sa nahí a aj zomrieme nahí. To čo je medzi tým je život. Je to cesta. Využite ho čo najlepšie a naplno. Dajte zo seba maximum na všetkých úrovniach vášho života. Dajte viac, ako sa od vás čaká. A ak ste sa rozhodli na svojej ceste finančne zbohatnúť, časť peňazí určite použite nie len na to, aby ste iných ľudí kŕmili. Použite ich najmä na to, aby sa aj oni naučili, ako chytať ryby."

KTO TO VLASTNE JE ? 
  • Andyho špeciálne tréningy a koučingy zažili tisícky ľudí z Európy. 
  • Prednáša na školách pre študentov aj pre pedagógov. 
  • Pôsobí ako kouč pre vrcholových športovcov. 
  • Je šíriteľom NLP - Neurolingvistického programovania a jediným medzinárodným certifikovaným inštruktorom firewalkingu na SR.
  • Jeho životná vášeň je pomáhať ľuďom. objavovať a rozvíjať ich skutočný potenciál na ceste k vytúženému životu. 

Ak chceš aj ty niečo také na vlastnej koži zažiť, tento 3-dňový seminár v Bratislave 21.10-23.10, určite ti to zaručí, tak neváhaj prihlás sa a príď - TAJOMSTVO, MYSLE BOHATÝCH. 

10 komentárov:

  1. Andy Winsona znám, ale nebyla jsem na žádném jeho semináři, i když si myslím, že by to mohlo být super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto môže byť fakt zaujímavé, uži si to! :) Ja Andyho tiež už nejakú dobu sledujem a páči sa mi, že na mňa pôsobí ako normálny človek a nie nejaký ja neviem mimozemšťan:D , lebo veľa takých motivátorov na mňa nepôsobí dobre... ako keby ani neverili tomu, čo píšu... a Andy dáva také reálnejšie rady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je paráda. Musím už i ja navštíviť nejaký motivačný pozitívny seminár, v poslednej dobe mám pocit, že svet vidím iba v negatívnych farbách. Asi si zoženiem knihu a preštudujem. Prajem ti pozitívny zážitok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou prajem ti aby si sa čo najskor dostala na pozitívnu stranu, knihu si určite zaobstaraj ;) drž sa !

      Odstrániť
  4. Zajimave, uz jsem o tom slysela ,taky bych to zkusila
    LUCY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Téda! To může být velmi zajímavé. A hlavně přínosné. Za mě palec nahoru :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAkujem aj bolo to velmi prínostné pre mna :)

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥