pondelok, 21. novembra 2016

Robím to čo ma baví, plním si svoj sen

Ahojte kamoši a kamošky,
dnešný článok bude úplne o niečom inom. Už od malička som chcela byť učiteľka, ako malá som sa hrala na učiteľku, robila som si triedne knihy alebo zoznamy žiakov. Plyšákov som si uložila pred seba a skúšala som ich, písali sme písomky. Potom sme sa s kamoškou hrali spolu (neskôr sme sa stretli na pegečke na škole, pamätám ako mi raz poslala Valentínku s tým, že si plníme naše detské sny 😇). A práve deti vedia čo chcú a plnia si to a pre to aj keď sa staneme dospelými nezabúdajme na to, čo chceme a čo preto robíme. Je to veľmi pekná práca s deťmi povedala by som taká vďačná. Pracuješ s nimi a oni sa ti za to odplatia. Stále som ňou chcela byť, pracujem ako vychovávateľka na škole, pár krát idem na hodiny zastupovať. Uvidím ako pôjdem ďalej, no jedno viem chcem pracovať s deťmi.... Samozrejme je tam aj tá zodpovednosť, disciplína a rešpekt. 
Dám tu zopár výtvorov, ktoré som s nimi urobila, môžete sa nimi inšpirovať poprípade ich urobiť doma so svojimi drobcami, súrodencami alebo aj sami :) 

aktuálna nástenka na zimu - pribudli tam ešte vločky 

Halloween nástenka
DEŇ úsmevu - muffiny 

deň knižníc a deň mieru 
dážď ako pozdrav-bábkové sovičky-jesenné stromy-chobotničky z krepového papiera-korytnačky

"Priemerný učiteľ rozpráva. Dobrý učiteľ vysvetľuje. Výborný učiteľ ukazuje. Najlepší učiteľ inšpiruje."

Verím, že sa vám obrázky páčili, ak máte aj vy niečo zaujímavé v kľude mi napíšte, alebo pošlite link. Pekný zvyšok dňa vám prajem. 

✪✪✪

20 komentárov:

  1. Když jsem byla malá taky jsem chtěla být učitelkou :) Držím palce ať ti vyjde co si přeješ :) PS: krásné výtvory ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne výtvory. :) Držím ti palce, nech ti všetko vyjde ako chceš. :) Deti sú fakt zlaté, a ta vďaka, keď sa im venuješ, je na nezaplatenie.

    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Držím palce! Ak robíš to, čo ťa baví, život je hneď krajší.

    Zvláštne dievča

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ať ti to s těmi dětmi vyjde a získáš i vysněnou práci! Moc hezké vytvory jste zvládli :)
    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Držím palce! Ja práve študujem prvý ročník na Pedagogickej a sociálnej akadémii (stredná škola) a počas štúdia sa aktívne venujem skautingu, kde vediem dievčatá (3.ročník ZŠ), čiže ti úplne rozumiem. Tak ako ty, milujem prácu s deťmi a chcem sa tomu v budúcnosti venovať :) A výtvormi si ma inšpirovala, pravdepodobne si niečo také tiež spravíme :) Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ti držím palce a určite sa inšpiruj ;)
      DAKUJEM

      Odstrániť
  6. Perfektne. Je super že ideš za svojím uslachtilym cieľom. Naše školstvo potrebuje vietor a mladú krv. Detičky sú ako špongie a nasávajú. Držím palce nech ťa to baví a nech ti to ide. A deturencom dáš zdravy základ. Ja sa priznám asi by som to nedokázala. Každý sme iný a to je super. Teším sa na ďalšie články o tom ako ti to ide.
    A fakt parádne fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeej to je krásne :) ja som tiež bola učiteľka, aj opäť(niekedy v buducnosti) zas budem :) je to pekné ale náročné povolanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Awwww lovely works *
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jéé tak to nejsem jen já, kdo si takto hrával na školu! Jen teda učitelkou už být dávno nechci :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. heh určite, mne to vydržalo doteraz ;) :D

      Odstrániť
  10. Jako menší jsem, asi jako každý, chtěla být učitelkou. Přešlo mě to a nijak toho nelituju. Ale nástěnky moc pěkné! :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥