piatok, 30. decembra 2016

Povianočné sedenie

Ahojte kamoši kamošky,
po dlhej dobe vás vítam pri povianočnom článku. Ako ste trávili Vianoce? Čo vám ježiško priniesol? Ja som veľmi rada že rodinka bola pokope a že sme si pri domácom koňaku pozreli Popolušku. Taká stará ale najlepšia klasika. Darčeky boli no ja mám najväčšiu radosť z plagátu Johna Snowa (Game of thrones)😍. Kto to nepozerá tak ten nepochopí. Ďalej čo ma nadchlo a čo už dlho chcem vyskúšať a vesmír to tak urobil aby sa to dostalo ku mne je MENŠTRUAČNÝ KALÍŠOK. O chvíľu by mali dojsť mesiačiky. Máte s tým niektorá skúsonosť? Chcem len od takých ktoré to používajú podrobnosti o tom. Nepotrebujem komentáre typu: áno super vecička alebo nie toto nie počula som že toto hento.... LEN OVERENÉ INFOŠKY s ktorými by ste sa chceli podeliť. Inak veľmi sa teším na tento kalíšok. 
betlehem na kalvárií


Povedala som si pred sviatkami že sa budem venovať trom veciam: pic, žrac a spac...A viete čo presne som to držala vlastne celá rodinka cez sviatkami len oddychujeme alebo spíme. Najlepšie bolo ako sme mali ísť do NR na štefánsku zábavu, no len čo sme došli do mesta (6h trvá nám cesta do NR) tak Patrikovi prišlo zle tak sme nešli a prespali sme v hostely a potom sme prespali celú cestu prišli sme domov a čo sme robili spali. Samozrejme doobedu sme si dali v tej víchrici prechádzku po meste Teraz keď som sa odhodlala napísať článok. Viete čo robíme spíme. Práve tým že oddychujeme som dočítala knihu a oveľa viacej čítam. Určite je to tým, že sa tak skoro stmieva a po večeroch je už tma a nič také sa nedárobiť. Inak veľmi som spokojná so svojím dollerom(predchádzajúci článok bol aj o tom)lepšie sa mi kráča do týždňa ak ho mám ako tam naplánovaný. Môžem si tam čarbať písať čo len chcem hlavne do práce, na voľný čas vlastne na všetko. To čo mám v hlave dám aj na pepier. Veľmi si ho chválim. Jednoducho povedané môj plánovač. 

LM - sobík
Ďalej by som pokračovala nazvime to BLOGOVANÍM. Čo pre vás znamená  blogovanie? Prečo to robíte? Čo vás na tom baví? Pre koho to robíte? To sú otázky na ktoré by si mal podľa mňa odpovedať každý "blogger".Ja beriem blogovanie ako svoj koníček. Baví ma písať články o všeličom možnom. Rada čítam články, ktoré ma inšpirujú a pomôžu mi, tie ktoré nemusím tak ach viete čo? NEČÍTAM, ani na nich nekliknem ani sa nad tým nerozčuľujem. Písala som aj ja zopár článov čo mi vadí nájdete si to niekde v archíve ak by ste chceli. Ale to čo za poslednú dobu deje na sociálných sieťach v blogerských skupinách je zvláštne priam prekvapujúce ako ľudia sa "nudia" cez prázdniny vlastne cez vianočné sviatky. Niektoré komentáre ma priam prekvapili, ale sto ľudí sto chutí. Ako riešia virtuálny svet namiesto niečoho iného. Nech si každý píše ČO CHCE A O ČOM CHCE, radšej by som uvítala ak by sme si navzájom pomáhali a rešpektovali sa. Každého baví písať o niečom inom. Nemôžeme byť všetci ovce a písať o tom istom. Chápete. Toto je len môj osobný názor na celú blogerskú kauzu 😇
A už prejdeme na niečo lepšie a krajšie - viedoperličku. Ako viete partner má MOBAKE a vysoká škola v Česku natočila toto super videjko s bambusovými kartáčkami, ktoré si môžete pozrieť pod týmto textom. Príjemné pozeranie 

"S DÁVKOU MOTIVÁCIE JE KAŽDÝ DEŇ LEPŠÍ."


A vám čo sa najviac páčilo na Vianociach? V čom boli čarovné? Ak by ste mali nejaké zaujímavé nezvyčajné darčeky, ktoré ste dostali poprípade darovali tak sem s nimi. Prajem vám ešte pekný zvyšok dňa. 
-..záleží na tom, či lásku a pokoru ľuďom, ktorú si pripravený prijímať a dávať máš v sebe.
♡♡♡

10 komentárov:

  1. Kefky od vás nám doniesol Ježiško :-) a musím uznať že spokojnosť na všetkých stranách. Inak toto spanie a žranie chápem, pred Vianocami som pracovala v Paláci, a keď som skončila, cítila som sa ako vypľutý rezanec a v podstate som robila to isté :-)
    A prečo blogujem? Pretože si myslím, že mám čo povedať. Nedržím sa žiadnej čiary, ak mám chuť píšem, ak nemám som ticho. Zo začiatku ma trápilo, že ma skoro nikto nesleduje, no i to ma už prešlo, a uvedomila som si, že toho koho to má baviť som iba ja. Koho to nebaví nech nečíta...
    Tiež ma niekedy trápi, ako ľudia rozoberajú čo písať, o čom písať, ako písať, kedy písať, čo sa patrí a čo nie... veď žijeme v "slobodnej" krajine, nech si každý robí čo chce. Kým ma to neobmedzuje alebo neuráža.
    Na práci blogera vidieť, kto to robí preto, lebo ho to baví alebo preto, lebo to robí pre prestíž a slávu. No každému čo jeho jest.

    V Novom roku vám prajem všetko dobre, hlavne zdravia, šťastia a spoločnej lásky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne som veľmi rada, že kefky slúžia a že ste spokojní :)
      aj tebe <3

      Odstrániť
  2. Měla jsem letos radost ze všech dárků, ale ten nejlepší byla koupě letenky pro mou mamku, aby za náma mohla přiletět na Vánoce do UK. Byl to dárek ode mě, ale přitom pro mě :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám to uplně stejně, že přes Vánoce a mezi svátky vypnu a všechno prospím. Je to potřeba, protože před Vánoci je to hrozný blázinec.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem myslela, jak budu aktivní a udělám trilion věcí do školy a nakonec jsem tak nějak jen ležela a spala. Ale na Silvestra jsem jela do Rakouska a byl to ten nejlepší Silvestr v mém životě ^^ :)
    A největší radost mám prostě z rodiny ^^

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa potešili asi všetky darčeky, ale najviac to, že som od 26. do 2. strávila s priateľom u neho:) Aj keď na Silvestra sme boli doma sami dvaja, lebo mu nebolo dobre, aj tak to bol nádherný začiatok nového roku:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥