sobota, 3. decembra 2016

Nevieš aký darček? Dám ti 3 tie NAJ

Ahojte kamoši kamošky,
O cvhíľu sú tu Vianoce, zažal sa už advent, prvú sviečku sme si zapálili. a vy ešte stále neviete aký darček na Vianoce? Rozmýšľate a stále neviete? Neradi sa prechádzate po nákupných centrách a čumíte do výkladov? Tak práve na tieto darčeky netreba nikde čakať v rade, nenervovať sa že nemajú vašu veľkosť alebo to čo ste chceli už vypredali. Stačí len klikať, vyberať, čítať a platiť.

zdroj : ElBlog



☛ MOBAKE- motivačné bambusové kefky ☚


Ako prvý tip na darček som urobila krátky rozhovor so svojím partnerom, ktorý má motivačné bambusové kefky. 
Prečo práve tento darček na Vinoce? 
Radi robíme radosť druhým, špeciálne na Vianoce. Je to aj čas kedy končí starý rok a začína niečo nové. čas splnených snov a práve to je ten dôvod prečo bambusové kefky s citátom môžu byť najlepší darček pod stromčekom. Pretože nie sú len zubné kefky, je to motivačný pomocník - "pripomienkovač"toho, že sny sa plnia tým, ktorí veria a idú za nimi. 
Čo je také NAJ na kefkách? 
Sú jedinečné. Ktorá kefka ťa bude motivovať, bude ekologická a navyše bude pomáhať? 
Čo by si nám ešte odkázal ? 
Spravte si radosť. Spravte radosť druhým. Je jedno ako, hlavne je to zo srdca. 



☛ DOLLER - nedatovaný moderný nástroj sebarozvoja ☚ 
Možno ste už o tomto skvelom kúsku počuli - DOLLER. Ja áno a dnes som si ho rozbalila. Ak aj ty si rád plánuješ svoje ciele a sny máš rád všetko na papieri, rád čmáraš rôzne veci tak mal by si si zaobstarať tento skvelý diár na celý rok 2017. Čo je na ňom super je, že má to aj hlavu aj pätu, nie je to obyčajný papierový dátumovník alebo diár, ale je to Doller - modrený nástroj sebarozvoja: 
- NAPLÁNUJ SI CELÝ SVOJ MESIAC
- RIAĎ SI SVOJ ČAS
- HODNOŤ SVOJU ÚSPEŠNOSŤ KAŽDÝ MESIAC
- ZASTAV SA, NADÝCHNI SA A ZNOVU VYKROČ
"Buď pánom svojho času a zvoľ, kedy začne ten tvoj." 



⇢R.A.D. - diár úspechu 2017
RAST-AKCIA-DOKONČOVANIE: Andy ho hlavne vytvoril pre tých, ktorí chcú žiť spokojný a šťastný život. Rozdiel medzi dollerom a RAD: RAD je viac zameraný na finančnú oblasť, je tak viac biznisovejší narozdiel od kreatívneho dollera. Môj partner má RAD a ja doller, teším sa ako ho budeme porovnávať. Určite ešte o tom bude článok. Je len na vás aký diár si vyberiete, obidve sú zaujímavé. 


Verím, že ste si niečo vybrali a prajem vám príjemné nakupovanie a hlavne pokoj a lásku. Ak máte aj vy nejaké zaujímavé poprípade zážitkové darčeky môžete písať do komentov.

23 komentárov:

  1. Ahoj,
    těší mne, že se ti líbí má fotka, která se objevila v mém vánočních wishlistu zde a na mém instagramu (lenkakoubova), ale nemyslíš, že by bylo dobré mi první napsat a zeptat se, jestli ji můžeš použít anebo alespoň uvést zdroj?

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OSPRAVELNUJEM SA ZA TO, MRZI MA TO, vedela som ze som ten obrazok videla na webe nejakom blogu ale mala som ho už dlho stiahnutý v ntb ak ti to nebude vadit tak dam si zdroj zkadial mam ten obr:)

      Odstrániť
    2. V pohodě, takhle se zdrojem je to super a klidně si ho tu nech :)

      Odstrániť
    3. dakujem a este raz prepáč :)

      Odstrániť
  2. Ten Doller diár ma zaujal, vyzerá super. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určite sa chystám objednať tie bambusové kefky, mám to na zozname, snáď to stihneme do Vianoc... je to vhodné aj pre deti, že áno?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od 17tich sa to odporúča, aj kvôli štetinkám že sú tvrdšie :)

      Odstrániť
  4. Doller je perfektný darček, rozhodne sa mu poteší každý jeden!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wohou, ted čekala jsem úplně jiné tipy na dárky. ALe teda, fkt bomba. Konečně tipy na nějaké originálnější dárky. Ta bambusová kefka (já si vůbec nemůžu vzpomenout, jak se tomu řiká v češtině) vypadá fakt skvěle, podívám se po něčem i tady v usa, protože sakra, kefka, motivační, ze dřeva... Boží! :D
    Zbylé dva dárky jsou taky hodně užitečné. Plánovače, pořadače a celkově tyhle věci mám hrozně ráda, takže kdyby mi třeba někdo koupil Doller, rozhodně bych byla nejvcíš šťástná na světe. :D

    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , ak budeš niekedy môcť tak určite si bambusové kefku zaobstaraj, tiež neviem ako sa to povie po česky ale nevadí :D
      popýtaj ježiška možno že donesie :)


      Odstrániť
  6. Ten Doller mě pořád láká... nevím, jestli do něj ty peníze vložit, nebo ne! Achjooo, dilema :) Jinak pěkné jsou i ty další tipy!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný článok.. tipy na darčeky sa určite hodia. Ja používam, čo sa týka diára, motivačný diár od I Can Academy, veľmi rada ho používam a mám ho na školský rok, takže nový ešte neriešim... :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. počula som aj o tom diári na fb ich sledujem a celkom pekné motivačné vecičky tam davaju :)

      Odstrániť
  8. Doller znám, ale pro mě zbytečné. U mě se nejvíce osvědčilo si vše psát do mobilu, který mě na vše upozorní ^^

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ked som mala iphon tak som si tam zaznačovala do evernote poznámky ale od kedy mam doller tak sa mi to viacej páči hlavne kvôli tomu čarbaniu proste fantázii sa medze nekladu :)

      Odstrániť
  9. super napady, hlavne ta kefka je perfektna, ale vlastne aj motivacny R.A.D diar by som hned brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jeee zrovna jsem si do svého diáře (doller) psala nějaké věci a pak jsem si začala čísty tyto články, a vidím doller :) sice jsem si ho pořídila sama, ale musím ho jen doporučit, je skvělý ♥

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥