utorok, 10. januára 2017

1 rok & 1 blog

Ahojte♔.
Pri mojom jednom dieťati, jednej domácnosti, jednom mužovi a pri jednej práci mám jeden blog ktorý dnes oslavuje 1.rok a to v 1. mesiaci tohto roka 2017. Ako ste si mohli všimnúť vychytala som tam jednotky. Áno blog mám už 1 rok. Blogujem už dlhšie, ale z wordpressu som sa presťahovala naspäť na blogger, kde som obnovila svoj starý blog, kde som skopírovala staré články na tento blog. Bolo mi ľúto zahodiť dobré články a najviac mi je ľúto starých komentárov. Škoda, že sa tie nedali skopírovať. Ale mám ich aspoň uložené v pamäti. 
Keby som sa nestala mamičkou, tak ani neblogujem. Nahovoril ma na blogovanie Patrik, že "šak začni si mamča tak choď do toho." Nemala som ani potuchy do čoho sa púšťam, ale neľutujem beriem to ako môj koníček popri mojom uponáhľanom živote. Snažím sa písať o všeličom, to čo mám rada. Neviem presne, kde by som bola a čo robila - keby bolo keby. Ale žijem v prítomnosti a užívam si to. 

♡♡♡
Takže, chcem vám napísať veľké ĎAKUJEM za číselko - 17,124 čo sa prečítalo za rok blogovania. ĎAKUJEM za 551 komentárov, ktoré ste VY zanechali na blogu. ĎAKUJEM za 27 odoberateľov, ktorý sledujú môj blog. 
♡♡♡



Keď som si klikla na štatistiky blogu za rok, tak 
  • Najčítanejší článok na blogu je ROZHOVOR s mamčou Luckou, ktorý má až 545 zobrazení. 
  • Najčítanejšia stránka je KTO SOM? , ktorá má 325 zobrazení. 
  • Zobrazenie stránok na Slovensku - 12263, čo znamená že ostatné 5 tisícovky sú zo zahraničia ako druhé česko a na treťom mieste je USA. Čo ma prekvapilo a veľmi ma to aj teší, že za ďalekou vodou si čítajú môj blog alebo aj v uzimenom Rusku
  • V popredí sú rozhovory s mamičkami, to znamená žeby som mohla obnoviť tieto rozhovory s mamičkami, keď sú tak čítané. Nie žeby som mohla, ale určite to čo najskôr obnovím
  • Úplne 1. kratučký článok na blogu je MLADÁ MAMIČKA.
Ešte raz ĎAKUJEM
S láskou Clody

16 komentárov:

  1. veľmi rada sledujem tvoj blog a som rada, že sa ti tak darí ;) len tak Ďalej

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujem k prvému rôčku :) Nech ti číselka pekne dalej stupaju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratulujem, mňa tiež bavia rozhovory s mamičkami, veľmi obdivujem mladé dievčatá ktoré sú už matky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaj tak to je super. Prajem k tvojmu blogu všetko najlepšie a dlhý život :-). Rada sa k tvojim článkom vraciam, a inšpirujem sa. Len tak ďalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nech je tých rokov viac. :-) U nás tiež dominujú jednotky a desiatka :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluji a přeji mnoho dalších let! Máš úžasně pozitivní a upřímný blog. Ty rozhovory byly úžasné, takže se těším na další! :))

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratuluji sice opožděně...:) ať tě to baví ještě spousty let :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji ke všemu. :)
    Jsem ráda, že jsem na tebe narazila (a ani nevím, jak se mi to teď povedlo. :D)
    Byla jsem tady před časem, líbilo se mi tu, ale neuložila jsem adresu. Myslela jsem, že jsem tě ztratila!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéj tak to si ma velmi potešila vazim si to :) <3

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥