pondelok, 30. januára 2017

Lyžovačka jak sa patrí

Ahojte kamoši a kamošky,
je tu zima je tu mráz a konečne si myslím, že po pár rokoch je tu fakt ZIMA, taká aká my byť aspoň tu u nás, kde žijem dýcham, pozriem von oknom a vidím krásne zasnežené Tatry, idem pár km sa prejsť do slovenského raja a víta ma plno snehu. Stačí len, že vykročím tu pred blok a mám sneh pod nohami. Taká je tu krásna ZIMA



No a vy ľudkovia nechajte tie ročné obdobia plynúť, odznieť a užívať si ich plnými dúškami. Nebojte sa nebude stále zima a ani stále horúco. Po zime nasleduje jar a ostatné ročné obdobia. V novembri bedákate, že v zime nie je zima. Po Vianociach už v obchodoch sú jarné dekorácie. Ľudia jak šalení nakupujú. Bedákanie sa skončí a príde niečo druhé a znova to isté bedákanie. Veď ide február a to je ešte zimný mesiac prečo už niektorí privolávajú silou mocou teplo? Veď ono príde, len matka zem potrebuje si splniť tiež niečo je to klasický kolobeh. Ja mám tiež najradšej ročné obdobie leto a najradšej by som cez zimu hybernovala ako macko, len spala a spala. Teraz sa práve liečim, pretože som podcenila svoje telo a pozornosť som mu nevenovala a tak to dopadlo. V piatok som nevládala ani dojsť na wc tak mi bolo zle, tak som sa hrozne cítila, k tomu som prišla o hlas, neviem asi to je chrípka no beriem silné antb. tak sa musím dať čo najskôr dokopy. 
Chcem sa však podeliť o naše veľké potešenie a to je lyžovačka na horách vo Vysokých Tatrách. Asi ju pokladám za najlepšiu lyžovačku v mojom živote. Možno to je aj tým, že som sa po troch rokoch postavila opäť na lyže. No to krásne počasie, super svah a adrenalín po celom tele ako sme videli tú strechu pod nami na Lomnickom sedle. 

„Ľudia vidia, čo je, a pýtajú sa prečo. Ja vidím, čo by mohlo byť, a pýtam sa prečo nie.“
Robert F. Kennedy








VY SI AKO UŽÍVATE ZIMU? NEJAKÉ PEKNÉ MIESTA KTORÉ SA OPLATÍ VIDIEŤ V ZIME?

♡♡♡ 
Prajem vám pekný zvyšok dňa. Buďte zdraví a šťastní 
♡♡♡ 

12 komentárov:

  1. To jste si museli náramně užít, vypadá to tam nádherně:) Krásné fotky.
    Tak přeju brzké uzdravení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej nádherne fotky, ja mám zimu raa, ale priznám sa že teraz na ňu velmi frflem, ale to len skrz to že si ju nemám kedy užiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja zimu prečkávam najradšej v pohodli domova. Lyžovat nelyžujem a teda vystrčit von nos v týchto mrazoch sa mi celkovo nechce. Ked tak aspon na chvilu s malým, trochu čerstvého vzduchu treba.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaaah letos je ta zima v Česku i na Slovensku vážně kouzelná, a fotky z hor? Paráda :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky! Tento rok som sa na lyžovačku nedostala, ale dúfam, že cez jarné prázdniny sa to napraví! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já miluji všechna roční období, protože na každém je něco nádherného. Něco, co nejde nahradit v jiném ročním období. :)
    Nádherné fotky a jsem strašně ráda, že sis to tak užila! :)) Mě čekjí hory teď od čtvrtka.

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥