sobota, 25. februára 2017

Moje druhé ...

Ahojte kamoši a kamošky,
dnes to bude trošku kratší článok o tetovaní. Chcela by som sa s tým s vami podeliť. Po roku som sa odhodlala ísť na druhé tetovanie a to na chrbát. Tento osudný deň nastal 03,02,2017 u BAMBI v PP (môžem len odporučiť túto super tetterku). ) Či to bolelo? Áno, bolelo to a veľmi, pretože rovno mi tetovala kde mám chrbtovú kosť, ešte šťastie, že mi to nerobila tak dlho. Rýchlo sa mi to zahojilo (ešte je to v priebehu "hojenia"), vďaka mydlu a konopnej mastičky. 

Takže mám druhé do zbierky a možno príde aj tretie. Keď už raz začnete tak neskončíte. Je to taká menšia závislosť. 



Máte aj vy nejaké zaujímavé tetovanie? Tak sem s nimi, píšte dole do komentárov alebo hoďte linky ak máte o tom článoček. Ak náhodou nejaké plánujete tak sem s nimi. 

10 komentárov:

  1. Tetování je to krásné - přestože je veliké, tak je jemné a decentní :) dobrá volba!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tetování mám tři, jak sis už asi všimla, a má závislost pokračuje. Po maturitě hodlám jít na další a pak snad na podzim nebo tak nějak znovu. Je to závislost! :))
    Ohledně tvého tetování - Krásná a jemná práce od profíka! :)

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekné tetovanie, mám rada takéto jemnejšie, ja nemám žiadne (zatial) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne! Ja mám 2 tetovania a chcela by som aj tretie, no zatiaľ je to v nedohľadne :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dotaz co budu s tím tetováním dělat až budu stará úplně miluju!:D
    Já mám zatím 6 tetování a další na seznamu je rukáv a pokud semi podaří zpevnit nohy, tak i něco na stehno:) A jak říkáš, je těžké přestat!:)

    Jinak tetování vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty musis perfektne vyzerat s tymi tetkami ;) a dakujeeem <3

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥