utorok, 25. júla 2017

Prvá detská oslava

Ahojte moji milí čitatelia,
Mám pre vás dve udalosti, ktoré vám chcem povedať. Viete prečo som si založila blog? Práve preto, že som sa stala matkou a chcela som ukázať svetu, že sa to dá aj keď tak pre niekoho skoro ale dá sa to a hlavu hore veď matkou je byť úžasné. 💙 A vôbec som netušila že ma to bude baviť tie 3 roky. Ale vôbec, teraz si uvedomujem ako to rýchlo beží a ako ma baví písať popri mojom uponahľanom živote tie články. Na blogspote som začala a tu aj zostanem(menila som stránky, ale vrátila som sa k starému). Uvidíme kam sa poberie tento blog, ale beriem ho ako moje hobby. A teraz poďme k tomu najlepšiemu nakoniec .... 



Presne pred tromi rokmi o 20:10 hod priletelo na svet toto krásne orličatko - Ellis Vivien. Tehotenstvo som mala krásne do 5m ani na mne nebolo vidno, že som tehulka. Až potom mi narástlo brucho. Zrazu také veľké BOOM. Môj ex mi stále hovoril, že keď som bola tehotná tak som bola neskutočné krásna a zlatá. Na konci tehotenstva som vyzerala ako veľryba, ktorá sa strašne potila a nevedela si zaviazať šnúrky na topánkach. Robilo mi problém ísť do obchodu pretože som potom fučala ako slon. Večer som mala krásne nočné mory na ktoré som sa budila. A potom mi tlačila Ell (vtedy sa mala volať Nella) na bruško a začala som zvracať. Zopár áut som ozvracala, ale v pohodke. Každí vedel, že som tehotná a že to mám povolené. Ale viete čo ma najviac bavilo na tehotenstve? SEX. Naozaj sex vtedy, čo sa dialo v mojom tele s hormonámi tak to je neopísatelné. Chcela som stále sex a stále som bola nadržaná. Najkrajší sex som zažila počas tehotenstva. Samozrejme ak nemáte rizikové tehotenstvo tak do toho a samozrejme ako sa VY cítite.... Počula som aj o tom že aj tesne pred pôrodom to pomáha na otvorenie. Takže tak.... No a k veci. Na sálu som prišla o 19:30 a o 20:10 bola vonku na tretí šup. Takže môj pôrod vôbec nemal žiadne komplikácie a prebiehol prirodzene bez žiadnej epidurálky či vyvolávačky. Aha ešte som zabudla, že som chodila na psychofiziologické prípravy pred pôrodom, pravidelne som cvičila na fit lopte. Takže aspoň teoreticky som bola pripravená na pôrod. 
A teraz je ten deň keď Ell oslavuje svoje tretie narodeninky. Mala prvú detskú oslavu, tak ako sa patrí. S tortou, kamarátmi, pesničkami, rozprávkami. Na ktorú sa tešila už celý týždeň a tá detská radosť je neopísateľná. Keďže fičíme na Maša a Meďa, tak torta bola na tento motív. 

💖Takže Ell ešte raz všetko najlepšie k tvojím krásnym narodeninkám. Som veľmi rada, že ťa mám. A že kráčame spolu cestou a sme také skvelé kamky. Vďaka tebe viem, čo je to materinská láska a teraz mám dôvod pre koho žiť. Prajem ti aby si bola šťastná a zdravá. Máme ťa všetci veľmi radi. 💖






Pekný zbytok večera prajem. 
Clody 
💗

8 komentárov:

  1. Všetko najlepšie prajem, krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Malému Orlíčatku prajeme všetko najlepšie.
    A musím priznať, že i ja som v tehotenstve mala neskutočný problém s nadržanosťou. Môj priateľ už bol z toho hotový, ale zvládol to :-).
    A tiež si hovorím, že som asi vtedy bola najkrajšia. Krásna pleť, krásne vlasy, bruško skoro žiadne... obrovské prsia. A jediné či mi ostalo sú obrovské prsia a krása kdesi zmizla. Ale nevadí, momentálne je moja krása tiež 3 roky stará a je to to najúžasnejšie stvorenie na svete.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne jak vravíš tiez tie prsia som zabudla spomenut :D dakujeme :D

      Odstrániť
  3. krásne narodeniny prajem! :).
    ach, pamätám si svoju prvú narodeninovú oslavu s kamarátkami... mala som 6 a bola to bomba! (áno, som mladá a ešte nemám dieťa, takže spomínam na to svoje detstvo... :D).

    KEJMY ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno nejlepší! :)
    A zcela upřímně doufám, že mé budoucí těhotenství bude stejně tak krásné, jako tvoje. A hlavně teda ten porod. Protože mamka mě osobně rodila přes 40 hodin, bráchu přes 20. A babička mamku taky nějak kolem 20 nebo 30. Takže doufám, že se to nepřenese i na mě! :D

    Gabux

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no dufam ze aj ty budeš mat takýto rýchli porod :D dakujeme ;)

      Odstrániť

ďakujem za každý komentárik♥