štvrtok, 10. augusta 2017

milujem LETO

Ahojte,
moje najobľúbenejšie ročné obdobie je leto. Vážne. Milujem tie horúčavy, ako je vidno do deviatej, netreba sa veľmi obliekať, ba aj letné búrky z dusna mám rada. Proste to je to čo milujem a hlavne toľko voľna, keďže pracujem v školstve tak mám skoro 2m dovolenky tzv prázdniny. Teraz si úžívam leto naplno, kým nepríde práca škola a iné povinnosti, no mám v pláne kopu článkov. Dúfam keď príde letná búrka tak sa k tomu dostanem. 
Práve dnes sme boli na kúpalisku s deťmi u nás v meste. Bolo skvelo. Pekne svietilo slniečko, deti sa neutopili, všetci sme zdraví a živí. Neviem či som viacej ja alebo Ell unavená lebo ona ma ešte toľko energie, že ja sa snažím nezaľahnúť ale zamestnať sa inou činnosťou. Odratávam minúty kedy pojdeme do sprchy a zaľahneme. 


Inak tá nafukovačka, čo bude na fotkách som objednala z wish a mala byť pre mňa, keď som balíček otvorila tak ma to sklamalo tešila som sa, že budem mať jednorožca pre seba (dobrá sebeckosť). Ale keďže som sa asi (isto) splašila a nepozrela rozmery (na fotkách bola pri nafukovačkách žena), tak aspoň maju deti z toho radosť. Takže dávajte si pozor na to, čo si objednávate. Nestalo sa mi to prvý krát, už som mala  skúsenosť aj s plavkami, ale viem už, že Číňanky sú malé a štíhle takže nabudúce budem objednávať asi XXXL. Ale kryty (1-2eur) na môj iphon mám toľko, že si môžem otvoriť obchod a predávať za 10 eur, tak ako to robia tu na Slovensku. 



💙💙💙

A vy ste ako na tom s výletikmi a nejakými aktivitami počas letíčka, keď svieti slniečko ? 

💙💙💙

3 komentáre:

  1. Léto také miluji a ta vedra mi ani moc nevadí. A o těšení na dovolenou k moři ani nemluvím :-) ale ještě krásnější je jaro, kdy se všechno probouzí, kvete, vše krásně voní...
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leto je super, škoda len, že ja mám aj počas neho skúškové obdobie. Inak tá nafukovačka je úžasná. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Léto mám ráda, ale nemusím ty obrovská vedra a opalování. Ale mám moc ráda to, jak se nemusí člověk oblékat do svetru a bundy.
    Nafukovačka pěkná, škoda jen že sis objednala malou, ale nevadí, tak poučení pro příště :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za každý komentárik♥